Suzuki GS500. 40000km con esta moto

Mi experiencia después de 17 años y 40.000 km con la Suzuki GS500.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Se prefires ler esta entrada en galego pincha neste enlace

Aunque en este blog son más habituales los diarios de viaje de largas rutas en coche por Europa, para otras rutas, algunas más cerca de casa, y que también tengo compartido aquí, es bastante común que use mi Suzuki GS500.

40000km coa suzuki GS500
40000km con la suzuki GS500

Después de 17 años y 40.000 km, cuento aquí de mi experiencia con ella, ya que es un kilometraje bastante importante para una moto, y os puede hacer una idea de cómo es.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

La Suzuki GS500

Mi Suzuki GS500 fue comprada nueva en el año 2007. Es la versión sin carenado (naked), sin limitación de potencia (también había una limitada a 34 CV), de color negro y gris. El único accesorio añadido es una cúpula para el aire. El motor es el conocido bicilíndrico de 487c.c. y 44 CV refrigerado por aire.

O motor da GS500
El motor de la GS500
Características técnicas no folleto comercial da GS500
Características técnicas en el folleto comercial de la GS500

Lleva caja de cambios de 6 velocidades, frenos de disco en las dos ruedas, y un amortiguador regulable trasero. Es por tanto una moto bastante sencilla, con fama de fiable, aunque algo anticuada en el momento que la compré, ya que comenzó a venderse en el 1989.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Cosas como la carburación y la refrigeración por aire delatan su vejez, aunque para mí, esto le dá un toque retro que me hace disfrutar más de esta moto.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Motor y comportamiento

La Suzuki GS500 no es una moto a la que le sobre potencia. Aun así, sus 44 CV hacen que se mueva con mucha soltura en ciudad y en las rutas por carretera, donde podemos hacer hasta una conducción muy divertida. Si llevamos pasajero, hay que llevar el motor algo más subido de vueltas cuando necesitamos más potencia, pero cumple de sobra en la mayoría de los casos.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

En autopista, puede ir sin problema a velocidades legales, aunque lo que más limita a estas velocidades es la ausencia de carenado. Por lo tanto, es una moto que cumple de sobra en materia de prestaciones, aunque no es una moto deportiva.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

En la parte ciclo, no hay ninguha queja respeto a los frenos, suspensión (regulable la trasera) y transmisión, bastante avanzados para la época. En lo que sí se nota bastante los años en su diseño, son en cosas como la ausencia de indicador de combustible (ni siquiera luz de reserva), la batería con mantenimiento o la presencia de stárter manual.

Folleto comercial da Suzuki GS500
Folleto comercial de la Suzuki GS500

También hay que decir que esta vejez juega a su favor en su simplicidad y en la presencia de una equipación ya inusual en las motos actuales, como el caballete central o la bolsa de herramientas.

Ferramentas da Suzuki GS500
Herramentas de la Suzuki GS500

Hablando de consumos, nunca superé los 6 litros cada 100 km, con una media de 4.5 litros cada 100 km en una conducción tranquila habitual. Esto, unido a un depósito de 20 litros, hace que tenga una autonomía bastante buena.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Mantenimiento:

Cada año o 6.000 km hay que hacerle el mantenimiento básico, es decir, cambio de aceite y filtro de aceite. Filtro de aire y bujías, deben cambiarse cada 12.000 km. Todo este mantenimiento, así como el ajuste de la cadena, es muy fácil de hacer, y en muchos casos lo hago yo mismo. Lo único algo más complejo es el cambio del filtro de aire, ya que hay que mover el depósito de combustible.

O mantemento da Suzuki GS500 no manual do usuario.
El mantenimiento de la Suzuki GS500 en el manual de usuario.

A lo largo de estos 17 años y 40.000 km también se le hizo el siguiente mantenimiento:

  • Un ajuste del juego de válvulas a los 24.000 km.
  • Cambio de varias baterías: Ya perdí la cuenta, pero pienso que lleva unas 5 baterías (una batería cada tres años, aproximadamente). Lleva batería con mantenimiento.
  • Cambio del kit de transmisión: A los aproximadamente 30.000 km.
  • Dos cambios de ruedas delanteras y tres de las traseras. El último cambio de ambas fue hace unos pocos días, poniendo unas Michelin Pilot Street que de momento van muy bien.
Pneumático dianteiro Suzuki GS500
Neumático delantero de la Suzuki GS500
Pneumático traseiro Suzuki GS500
Neumático trasero de la Suzuki GS500

Es por lo tanto un mantenimiento muy simple y económico. Además, al ser refrigerada por aire, no hay que cambiarle el líquido refrigerante. Las pastillas de freno aún son las de fábrica. Lo único que pienso que es un poco excesivo, es la poca duración de la batería, aunque no doy encontrado una mejor que quepa en ese sitio.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Averías y otras incidencias:

Esta es una moto con fama de fiable, y la verdad es que hasta el momento nunca me dejó tirado, ni tuve que llamar nunca a la grúa. Aun así, sí que tuvo alguna avería pienso que en general leve:

  • Desplazamiento del volante motor: Es la única avería por lo que la tuve que llevar al taller, aunque fue rodando. Parece ser que se aflojaron los tornillos del volante motor un poquito y por eso no engranaba el motor de arranque (aunque se podía encender empujando). Una avería que fue fácil de solucionar y nada cara.
  • Pérdida de aceite de la horquilla de la suspensión delantera. Pierde un poco de líquido por el retén de la parte derecha de la suspensión. Fue falta leve en la ITV.
  • Caída de la masa antivibraciones de la parte izquierda del manillar. Sin golpe aparente, podría ser por el apodrecido de la goma que lo engancha al manillar.
  • Luces fundidas: Una del cuentarrevoluciones y otra de freno.
Suzuki GS500
Suzuki GS500

Esta Suzuki GS500 siempre pasó la ITV sin faltas, excepto la citada pérdida de líquido de suspensión que fue falta leve. Por el demás, esta moto nunca tuvo caídas, excepto una en parado que hizo que rompiese el extremo de la maneta del embrague, que fue cambiada en su momento.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Lo mejor de la Suzuki GS500:

  • Es una moto muy simple, económica y fácil de mantener.
  • Tiene una potencia más que suficiente para un uso normal, aunque hay que tener en cuenta que no es una moto deportiva.
  • Su comportamiento es muy bueno, y hasta divertido.
  • En mi caso, se puede considerar muy fiable.
Suzuki GS500
Suzuki GS500

Lo peor de la Suzuki GS500:

  • Hay cosas que delatan los años de su diseño: Sin indicador de combustible, batería con mantenimiento, un solo fusible para toda la instalación eléctrica,…
  • La duración de las baterías: No consigo que duren más de tres años.
  • Al ser refrigerada por aire, se enfría más rápido una vez apagada, por lo que hay que usar un poco más el estrangulador del aire. También hace que consuma algo más de aceite si la temperatura exterior es muy alta, aunque nunca es excesivo.
Suzuki GS500
Suzuki GS500

Conclusiones:

Después de todo este tiempo con la Suzuki GS500, puedo decir que es una moto simple, fiable y barata de mantener, con potencia suficiente para disfrutar de buenos viajes por carretera.

Es una opción muy recomendable en la segunda mano, en un mercado donde se pueden encontrar muchas motos de este modelo (de la que se vendieron muchas unidades durante varios años) bien de precio. Por lo que si encontráis una en buen estado, sería una muy buena compra.

Na Ría de Cedeira
Suzuki GS500

Y ya sabéis que, como es habitual en este blog, si tenéis alguna duda o si queréis compartir alguna cosa o consejo más de esta moto, no dudéis en escribir un comentario.

Suzuki GS500. Así foron 40000 km con esta moto

A miña experiencia despois de 17 anos e 40.000 km coa Suzuki GS500.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Si prefieres leer esta entrada en castellano pincha en este enlace

Aínda que neste blogue son máis habituais os diarios de viaxe de longas rutas en coche por Europa, para outras rutas, algunhas máis preto da casa e que tamén teño partillado aquí, é bastante común que use a miña Suzuki GS500.

40000km coa suzuki GS500
40000km coa suzuki GS500

Despois de 17 anos e 40.000 km, falo aquí da miña experiencia con ela, xa que é unha quilometraxe bastante importante para unha moto, e vos pode facer unha idea de como é.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

A Suzuki GS500

A miña Suzuki GS500 foi comprada nova no ano 2007. É a versión sen carenado (naked), sen limitación de potencia (tamén había unha limitada a 34 CV), de cor negro e gris. O único accesorio engadido é unha cúpula para o aire. O motor é o coñecido bicilíndrico de 487c.c. e 44 CV refrixerado por aire.

O motor da GS500
O motor da GS500
Características técnicas no folleto comercial da GS500
Características técnicas no folleto comercial da GS500

Leva caixa de cambios de 6 velocidades, frenos de disco nas dúas rodas, e un amortiguador regulable traseiro. É polo tanto unha moto bastante sinxela, con fama de fiable, aínda que algo anticuada no momento que a comprei, xa que comenzou a venderse no 1989.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Cousas como a carburación e a refrixeración por aire delatan a súa vellez, aínda que para min, isto dalle un toque retro que me fai gozar máis desta moto.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Motor e comportamento

A Suzuki GS500 non é unha moto que lle sobre potencia. Aínda así, os seus 44 CV fan que se mova con moita soltura en cidade e nas rutas por estrada, onde podemos facer mesmo unha conducción moi divertida. Se levamos pasaxeiro, hai que levar o motor algo máis subido de voltas se precisamos máis potencia, mais cumple de sobra na maioría dos casos.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

En autoestrada, pode ir sen problema a velocidades legais, aínda que o que máis limita a estas velocidades é a ausencia de carenado. Polo tanto, é unha moto que cumple de sobra en materia de prestacións, aínda que non é unha moto deportiva.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Na parte ciclo, non hai ninguha queixa respecto aos freos, suspensión (regulable a traseira) e transmisión, bastante avanzados para a época. No que si se nota bastante os anos no seu deseño, son en cousas como a ausencia de indicador de combustible (nen sequera luz de reserva), a batería con mantemento ou a presencia de stárter manual.

Folleto comercial da Suzuki GS500
Folleto comercial da Suzuki GS500

Tamén hai que dicir que esta vellez xoga no seu favor na súa simplicidade e na presencia dun equipamento xa inusual nas motos actuais, como o caballete central ou a bolsa de ferramentas.

Ferramentas da Suzuki GS500
Ferramentas da Suzuki GS500

Falando de consumos, nunca superei os 6 litros cada 100 km, cunha media de 4.5 litros cada 100 km nunha condución tranquila habitual. Isto, unido a un depósito de 20 litros, fai que teña unha autonomía bastante xeitosa.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Mantemento:

Cada ano ou 6000 km hai que facerlle o mantemento básico, é dicir, cambio de aceite e filtro de aceite. Filtro de aire e buxías, deben cambiarse cada 12000 km. Todo este mantemento, así como o axuste da cadea, é moi fácil de facer, e en moitos casos o fago eu mesmo. O único algo máis complexo é o cambio do filtro de aire, xa que hai que mover o depósito de combustible.

O mantemento da Suzuki GS500 no manual do usuario.
O mantemento da Suzuki GS500 no manual do usuario.

Ao longo destes 17 anos e 40.000km tamén se lle fixo o seguinte mantemento:

  • Un axuste do xogo de válvulas aos 24.000 km.
  • Cambio de varias baterías: Xa perdín a conta, mais penso que leva unhas 5 baterías (unha batería cada tres anos, aproximadamente). Leva batería con mantemento.
  • Cambio do kit de transmisión: Aos aproximadamente 30.000 km.
  • 2 cambios de rodas dianteiras e tres das traseiras. O último cambio de ambas foi hai uns poucos días, poñendo unhas Michelin Pilot Street que de momento van moi ben.
Pneumático dianteiro Suzuki GS500
Pneumático dianteiro Suzuki GS500
Pneumático traseiro Suzuki GS500
Pneumático traseiro Suzuki GS500

É polo tanto un mantemento moi simple e económico. Ademáis, ao ser refrixerada por aire, non hai que cambiarlle o líquido refrixerante. As pastillas de freo aínda son as de fábrica. O único que penso é un pouco excesivo é a pouca duración da batería, aínda que non dou atopado unha mellor que colla nese sitio.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

Avarías e outras incidencias:

Esta é unha moto con fama de fiable, e a verdade é que ate o momento nunca me deixou tirado, nin tiven que chamar nunca ao guindastre. Aínda así, si que tivo algunha avaría penso que en xeral leve:

  • Desprazamento do volante motor: É a única avaría polo que a tiven que levar ao taller, aínda que foi rodando. Parece ser que se afloxaron os parafusos do volante motor un pouquiño e por iso non engranaba o motor de arranque (aínda que se podía encender empurrando). Unha avaría que foi fácil de solucionar e nada cara.
  • Perda de aceite da horquilla da suspensión dianteira. Perde un pouco de líquido polo retén da parte dereita da suspensión. Foi falla leve na ITV.
  • Caída da masa antivibracións da parte esquerda do manillar. Sen golpe aparente, podería ser polo apodrecido da goma que o engancha ao manillar.
  • Luces fundidas: Unha do contarrevolucións e outra de freo.
Suzuki GS500
Suzuki GS500

Esta Suzuki GS500 sempre pasou a ITV sen fallas, excepto a citada perda de líquido de suspensión que foi falla leve. Polo demáis, esta moto nunca tivo caídas, excepto unha en parado que fixo que rompera o extremo da maneta do embrague, que foi cambiada no seu momento.

Suzuki GS500
Suzuki GS500

O mellor da Suzuki GS500:

  • É unha moto moi simple, económica e fácil de manter.
  • Ten unha potencia máis que suficiente para un uso normal, aínda que hai que ter en conta que non é unha moto deportiva.
  • O seu comportamento é moi bo, e mesmo divertido.
  • No meu caso, pódese considerar moi fiable.
Suzuki GS500
Suzuki GS500

O peor da Suzuki GS500:

  • Hai cousas que delatan os anos do seu deseño: Sen indicador de combustible, batería con mantemento, un só fusible para toda a instalación eléctrica,…
  • A duración das baterías: Non consigo que duren máis de tres anos.
  • Ao ser refrixerada por aire, enfríase máis rápido unha vez apagada, polo que hai que usar un pouco máis o estrangulador do aire. Tamén fai que consuma algo máis de aceite se a temperatura exterior é moi alta, aínda que nunca é excesivo.
Suzuki GS500
Suzuki GS500

Conclusións:

Despois de todo este tempo coa Suzuki GS500, podo dicir que é unha moto simple, fiable e barata de manter, mais tamén con potencia suficiente para gozar de boas viaxes por estrada.

É unha opción moi recomendable na segunda man, nun mercado onde se poden atopar moitas motos deste modelo (da que se venderon moitas unidades durante varios anos) ben de prezo. Polo que se atopades unha en bo estado, sería unha moi boa compra.

Na Ría de Cedeira
Suzuki GS500

E xa sabedes que, como é habitual neste blogue, se tedes algunha dúbida, ou queredes partillar algunha cousa ou consello máis desta moto, non dubidedes en escribir un comentario.

100000 km con el Toyota Corolla TS Híbrido

Conclusiones después de tres años y 100.000 km con el Toyota Corolla TS Híbrido

Toyota Corolla TS
Toyota Corolla TS

Se prefires ler esta entrada en galego pincha neste enlace

Aquí compartí muchos viajes con el Toyota Avensis de 2008 que, después de 13 años y más de 300.000 km, se hacía un poco viejo para los largos viajes que estaba acostumbrado. Por esa razón, en el 2021, decidí comprar el Toyota Corolla TS, un coche que encontré nuevo y a buen precio, y del que en aquel momento no había escuchado hablar nada malo de él.

100000 km co Toyota Corolla TS
100000 km con el Toyota Corolla TS

Después de tres años y 100.000 km, comparto aquí mi experiencia con este vehículo, ya que es un kilometraje bastante importante para un turismo, y os puede hacer una idea de cómo es si lo estáis pensando comprar, nuevo o usado.

O Toyota Corolla TS en Inglaterra
El Toyota Corolla TS en Inglaterra

El Toyota Corolla TS

Mi Toyota Corolla TS es el modelo de 180 CV de 2021 con acabado Feel. Lleva un sistema híbrido con motor de combustión y eléctrico que obtiene una potencia final de 184CV y 190Nm de par. En mi caso, los únicos extras del modelo original son el gancho de remolque y una rueda de repuesto de emergencia y lugar del kit antipinchazos.

O Motor e transeixo híbrido
El motor y el transeje híbrido

Motor y Sistema Híbrido: Funcionamiento y consumos.

Los 180 CV de potencia pienso que son más que suficientes para mover bien el vehículo. El coche tiene buena aceleración, y hace adelantamentos con rapidez. También lleva con bastante soltura nuestra caravana de 740kg de peso, como cuento en este artículo. Además, el sistema funciona de forma muy suave, por lo que en todo momento va en el régimen adecuado en función de la demanda de potencia. En comparación con otros híbridos de menor potencia que he probado (el Corolla TS de 120CV, Auris de 2007 y Prius II), este motor sólo se revoluciona mucho en caso de muy alta demanda de potencia, cosa que raramente pasa.

O Toyota Corolla TS con caravana
El Toyota Corolla TS con caravana

Respecto al consumo, es una de las cosas que más me sorprendió para bien, sobre todo en ciudad (donde llega a consumir menos de 5l/100km). En carreteras convencionales también tengo hechos consumos muy bajos, sobre 5-5.5 l/100km, y por autopistas sube por lo general de los 6l/100km, sobre todo si hay cuestas y andamos en torno los 120km/h. Pienso que, después de conducir muchos coches diésel, este híbrido consume siempre menos que los diésel de su mismo tamaño y potencia, excepto si vamos rápido por autopista.

Viaxando co Toyota Corolla TS
Viajando con el Toyota Corolla TS

Comportamiento

La estabilidad de este Toyota pienso que es muy buena. De hecho, lleva unas suspensiones bastante más duras que mi Avensis, por lo que el coche balancea menos, aunque se hacen notar más los baches de las carreteras. De todas formas, es un coche cómodo para viajar, ayudado además por un buen equipamiento que incluye muchos servicios de ayuda a la conducción.

O Toyota Corolla TS en Alemania
El Toyota Corolla TS en Alemania

Mantenimiento

Cada año o 15.000 km, lo que antes ocurra, hay que pasar por el taller para el mantenimiento del vehículo. Hasta el momento, siempre utilicé los servicios oficiales Toyota, que pienso que no tienen un precio demasiado excesivo en comparación con otras marcas. A modo de ejemplo, las revisiones más sencillas (15.000, 45.000 y 75.000km), que poco más son que aceite y filtro de aceite, andan en torno a los 175€. Las de 30.000, 60.000 y 90.000, son un poco más caras, ya que incluyen filtro de aire, habitáculo y líquido de frenos, y andan en torno a los 380 €.

100000 km co Toyota Corolla TS
100000 km con el Toyota Corolla TS


Hice 2 cambios de ruedas delanteras y uno en las traseras, usando las Michelin Cross Climate en el eje delantero y las Michelin Primacy en el trasero.

Pnemáticos dianteiros
Neumáticos delanteros (Michelin Cross Climate)
Pneumáticos traseiros
Neumáticos traseros (Michelin Primacy)

Averías y otras incidencias

Afortunadamente, en estos 100.000 km, el Toyota Corolla TS no sufrió ningún tipo de avería, ni mecánica ni tan siquiera de un simple tapizado. Por esa razón, no tuve que hacer ningún uso de la garantía y sólo fui al taller para el mantenimiento correspondiente.

Rascazo no paragolpes dianteiro
Rascazo en el paragolpes delantero

Las únicas incidencias a resaltar fueron cosas que pasan por el uso habitual del vehículo: Un par de rascazos en el paragolpes delantero, otro en una llanta, una pequeña rotura en el parabrisas delantero (que fue reparado, no sustituido) y, finalmente, un desgarro en el tapizado de la parte inferior del vehículo, debido a un roce en los bajos.

O Toyota Corolla TS no Algarve (Portugal)
El Toyota Corolla TS en el Algarve (Portugal)

Lo mejor del Toyota Corolla TS

  • El funcionamiento de todo el sistema híbrido. Es muy suave y muy cómodo de conducir en cualquier condición, pero especialmente en ciudad.
  • Los consumos. Pienso que un diésel de similar categoría y potencia sólo podría superarlo en autopista, ya que en carretera, y sobre todo en ciudad, gasta menos que un diésel similar.
  • El equipamiento: Para su precio, pienso que tiene un equipamiento bastante completo.
  • Fiabilidad: En 3 años y 100.000 km no tuvo ninguna visita al taller, salvo el mantenimiento.
  • Relación calidad – precio: No me parece un coche caro para lo que ofrece
O Toyota Corolla TS co portabicis
El Toyota Corolla TS con el portabicis

Lo peor del Toyota Corolla TS

  • Capacidad del depósito de combustible: Sólo 45 litros son escasos para un coche de esta categoría, lo que limita la autonomía.
  • El funcionamiento del sistema de luces de carretera automático: Deja bastante que desear, ya que es lento y muchas veces deslumbra a los otros vehículos.
  • Peso de remolcado: Sólo 750 kg, lo que hace que ya pocas caravanas en el mercado puedan ser remolcadas por este modelo.
  • Poca altura respecto al suelo. Algunas veces, sobre todo circulando con caravana, ha tocado con los bajos del coche en algún badén.
Suíza en coche
El Toyota Corolla TS en Suiza

Conclusiones:

Hasta ahora puedo decir, y lo digo sin que Toyota me dé nada por escribir esto, que el Toyota Corolla TS es una compra muy recomendable. El funcionamiento del sistema híbrido es muy bueno, los consumos bajos, y los defectos que expliqué antes no me parecen demasiado importantes como para descartar la compra. De todas formas, ya veremos si este modelo llega tan bien a los 360.000 km que ya tiene mi otro Toyota, el Avensis.

En coche pola Costa Xurásica
En coche por la Costa Jurásica de Inglaterra

Y ya sabéis que, como es habitual en este blog, si tenéis alguna duda, o queréis compartir alguna cosa o consejo más de este vehículo, no dudéis en escribir un comentario.

100000 km co Toyota Corolla TS Híbrido

Conclusións despois de tres anos e 100.000 km co Toyota Corolla TS Híbrido

Toyota Corolla TS
Toyota Corolla TS

Si prefieres leer esta entrada en castellano, pincha en este enlace

Aquí compartín moitas viaxes co Toyota Avensis de 2008 que, despois de 13 anos e máis de 300.000 km, facíase un pouco vello para as longas viaxes que estaba acostumado. Por esa razón, no 2021, decidín mercar o Toyota Corolla TS, un coche que encontrei novo e a bo prezo, e do que naquel momento non escoitara falar nada malo del.

100000 km co Toyota Corolla TS
100000 km co Toyota Corolla TS

Despois de tres anos e 100.000km, comparto aquí a miña experiencia con este vehículo, xa que é unha kilometraxe bastante importante para un turismo, e vos pode facer unha idea de como vai se o estades pensando comprar, novo ou usado.

O Toyota Corolla TS

O Toyota Corolla TS en Inglaterra
O Toyota Corolla TS en Inglaterra

O meu Toyota Corolla TS é o modelo de 180 CV de 2021 con acabado Feel. Leva un sistema híbrido con motor de combustión e eléctrico que obtén unha potencia final de 184 CV e 190 Nm de par. No meu caso, os únicos extras do modelo orixinal son o gancho de remolque e unha roda de reposto de emerxencia en lugar do kit antipinchazos.

O Motor e transeixo híbrido
O Motor e transeixo híbrido

Motor e Sistema Híbrido: Funcionamento e consumos.

Os 180 CV de potencia penso que son máis que suficientes para mover ben o vehículo. O coche ten boa aceleración, e fai adelantamentos con rapidez. Mesmo leva con bastante soltura a nosa caravana de 740 kg de peso, como conto neste artigo. Ademais, o sistema funciona de forma moi suave, polo que en todo momento vai no réxime axeitado en función da demanda de potencia. En comparación con outros híbridos de menor potencia que teño probado (o Corolla TS de 120CV, Auris de 2007 e Prius II), este motor só se revoluciona moito en caso de moi alta demanda de potencia, cousa que raramente pasa.

O Toyota Corolla TS con caravana
O Toyota Corolla TS con caravana

Respecto ao consumo, é unha das cousas que máis me sorprendeu para ben, sobre todo en cidade (onde chega a consumir menos de 5l/100km). En estradas convencionais tamén teño feitos consumos moi baixos, sobre 5-5.5 l/100km, e por autoestradas sube polo xeral dos 6l/100km, sobre todo se hai costas e andamos en torno os 120km/h. Penso que, despois de conducir moitos coches diésel, este híbrido consume sempre menos que os diésel do seu mesmo tamaño e potencia, excepto se imos rápido por autoestrada.

Viaxando co Toyota Corolla TS
Viaxando co Toyota Corolla TS

Comportamento

A estabilidade deste Toyota penso que é moi boa. De feito, leva unhas suspensiones bastante máis duras que o meu Avensis, polo que o coche balancea menos, aínda que se fan notar máis os baches das estradas. De todos os xeitos, é un coche cómodo para viaxar, axudado ademais por un bo equipamento que inclúe moitos servizos de axuda á condución.

O Toyota Corolla TS en Alemania
O Toyota Corolla TS en Alemania

Mantemento

Cada ano ou 15.000 km, o que antes aconteza, hai que pasar polo taller para o mantemento do vehículo. Ate o momento, sempre utilicei os servicios oficiais Toyota, que penso que non teñen un prezo demasiado excesivo en comparación con outras marcas. A modo de exemplo, as revisións máis sinxelas (15.000, 45.000 e 75.000 km), que pouco máis son que aceite e filtro de aceite, andan en torno aos 175€. As de 30.000, 60.000 e 90.000, son un pouco máis caras, xa que inclúen filtro de aire, habitáculo e líquido de freos, e andan en torno aos 380 €.

100000 km co Toyota Corolla TS
100000 km co Toyota Corolla TS

Fixen 2 cambios de rodas dianteiras e un nas traseiras, usando as Michelin Cross Climate no eixo dianteiro e as Michelin Primacy no traseiro.

Pnemáticos dianteiros
Pneumáticos dianteiros
Pneumáticos traseiros
Pneumáticos traseiros

Avería e outras incidencias

Afortunadamente, nestes 100.000km, o Toyota Corolla TS non sufriu ningún tipo de avaría, nin mecánica nin tan sequera un simple tapizado. Por esa razón, non tiven que facer ningún uso da garantía e só fun ao taller para o mantemento correspondente.

Rascazo no paragolpes dianteiro
Rascazo no paragolpes dianteiro

As únicas incidencias a resaltar foron cousas que pasan polo uso habitual do vehículo: Un par de rascazos no paragolpes dianteiro, outro nunha llanta, unha pequena rotura no parabrisas dianteiro (que foi reparado, non sustituído) e, finalmente, un desgarro no tapizado da parte inferior do vehículo, debido a un roce nos baixos.

O Toyota Corolla TS no Algarve (Portugal)
O Toyota Corolla TS no Algarve (Portugal)

O mellor do Toyota Corolla TS

  • O funcionamento de todo o sistema híbrido. É moi suave e moi cómodo de conducir en calquera condición, pero especialmente en cidade.
  • Os consumos. Penso que un diesel de similar categoría e potencia só podería superalo en autoestrada, xa que en estrada, e sobre todo en cidade, gasta menos que un diésel similar.
  • O equipamento: Para o seu prezo, penso que ten un equipamiento bastante completo.
  • Fiabilidade: En 3 anos e 100.000km non tivo ningunha visita ao taller, salvo o mantemento.
  • Relación calidade prezo: Non me parece un coche caro para o que ofrece
O Toyota Corolla TS co portabicis
O Toyota Corolla TS co portabicis

O peor do Toyota Corolla TS

  • Capacidade do depósito de combustible: Só 45 litros son escasos para un coche desta categoría, o que limita a autonomía.
  • O funcionamento do sistema de luces de estrada automático: Deixa bastante que desexar, xa que é lento e moitas veces deslumbra aos outros vehículos.
  • Peso de remolcado: Só 750 kg, o que fai que xa poucas caravanas no mercado podan ser remolcadas por este modelo.
  • Pouca altura respecto ao chan. Algunhas veces, sobre todo circulando con caravana, ten tocado os baixos do coche nalgún badén.
Suíza en coche
O Toyota Corolla TS en Suíza

Conclusións:

Ate o de agora podo dicir, e o digo sen que Toyota me dé nada por escribir isto, que o Toyota Corolla TS é unha compra moi recomendable. O funcionamento do sistema híbrido é moi bo, os consumos baixos, e os defectos que expliquei antes non me parecen demasiado importantes coma para descartar a compra. De todos os xeitos, xa veremos se este modelo chega tan ben aos 360.000km que xa ten o meu outro Toyota, o Avensis.

En coche pola Costa Xurásica
En coche pola Costa Xurásica de Inglaterra

E xa sabades que, como é habitual neste blogue, se tedes algunha dúbida, ou queredes partillar algunha cousa ou consello máis deste vehículo, non dubidedes en escribir un comentario.